PASTILE LA NEVOIE



In acest moment ma doare capul. Si pentru ca in familia mea durerile de cap nu apar foarte des, nu am pastile. As ucide… un tantar pentru un Ketonal. M-am gandit la diverse solutii pentru a incerca sa mai scad din intensitatea durerii, si mi-au venit cateva in cap, dar am zis sa incerc ceva nou.

Nou pentru mine, o metoda nemaincercata in situatia asta. Ce m-am gandit eu sa fac? Exercitii. Am 2 sticle de apa plata de 6 litri fiecare, le-am umplut cu apa, am agatat 2 prosoape mici de toarta lor si da-i si fa exercitii. Nu foarte multe ca e tarziu si din cauza efortului fizic nu ai sanse foarte mari sa ai un somn cat de cat decent. Metoda a functionat. Cel putin pe moment.

Cat timp esti concentrat la altceva, nu mai simti durerea propriu-zisa de cap, asta daca nu ai protectie, apropo am cumparat de curnad incaltaminte de protectia muncii cu bombeu metalic, vai si amar de @#$@# lor. Mai stiu o metoda mai putin ortodoxa, cand te lovesti si te doare intr-un loc, loveste-te in altul. Atentia se va duce la durerea noua, iar durerea veche e ca si uitata. Dar ce rezolvi cu asta? Mai nimic. In schimb, cu aceste cateva exercitii parca, parca s-a mai dus din durere. Dar vad ca revine iar. Nu este foarte mare dar este incredibil de enervanta.

Cand ma voi trezi azi, direct la farmacie ma duc. Chiar daca probabil durerea va si disparuta, voi lua cateva pastile sa le am eu deoparte, si cand va mai aparea o afurisita de durere… sa o gonesc. :D E aiurea, ca eu sunt si fudul. Incapatanat. Nu-mi place sa iau pastile. Tin minte ca in unele seri nu am putut sa dorm din cauza durerilor de cap. Ma foiam de durere, chiar daca aveam pastile in frigider, dar de incapatanat ce eram nu luam. Apucam sa adorm abia spre dimineata, dupa ce induram atatea ore de durere.

Dar nu o sa mai fac asa ceva. De acum incolo trebuie sa am cel putin un Ketonal pus deoparte. Hai cu durereaaaaaa, valea din capul meu. :)